28 C
Kolkata
Thursday, May 23, 2024

لوگ جانتے ہیں کہ میں ایک فسادی ملزم اور ٹرن کوٹ سے مقابلہ کر رہی ہوں: سائرہ شاہ حلیم، سی پی ایم امیدوار

کولکتہ: سی پی ایم نے بالی گنج ضمنی انتخاب کے لیے ڈاکٹر فواد حلیم کی اہلیہ سائرہ شاہ حلیم کو میدان میں اتارا ہے۔ تجربہ کار اداکار ناصر الدین شاہ کی بھتیجی سائرہ شاہ ترنمول کانگریس کے بابل سپریو سے مقابلہ کریں گی۔

سائرہ کے سسر ہاشم عبدالحلیم بنگال اسمبلی کے سب سے زیادہ عرصے تک رہنے والے اسپیکر تھے۔

ای نیوز روم انڈیا سے بات کرتے ہوئے سائرہ نے تمام کمیونٹیز کے لیے کام کرنے پر زور دیا۔ اور یہ کہ لوگ جانتے ہیں کہ سپریو نہ صرف فساد کا ملزم ہے بلکہ ایک ٹرن کوٹ بھی ہے۔ سائرہ نے نشاندہی کی اور کہا کہ “لوگ ایک صاف ستھری شبیہ والا لیڈر چاہتے ہیں، جس کے دل میں کسی کمیونٹی کے خلاف کوئی بغض نہ ہو،” سائرہ نے اشارہ کیا اور مزید کہا کہ وہ ایک تکثیری معاشرے کے لیے کام کریں گی کیونکہ وہ فرقہ پرستی سے نفرت کرتی ہیں۔ سائرہ کا یہ بھی ماننا ہے کہ جب گزشتہ سال اسمبلی انتخابات ہوئے تھے تو حالات مختلف ہیں، اس وقت لوگوں نے بی جے پی کو روکنے کے لیے ٹی ایم سی کو ووٹ دیا تھا، لیکن اب ایسی کوئی ضرورت نہیں ہے، اور لوگ اس بات کو سمجھتے ہیں۔

انہوں نے یہ بھی بتایا کہ بالی ووڈ کے لیجنڈ ناصر الدین ان کے لیے مہم چلا سکتے ہیں۔

بالی گنج ضمنی انتخاب شہر کا چرچا بن گیا ہے کیونکہ ٹی ایم سی نے سپریو کو چن لیا، جو خود ٹی ایم سی حکومت کے ذریعہ فسادات کے ملزم ہیں۔

سماجی کارکن سے سیاست دان سے بات کی کہ انہوں نے سیاسی فیصلہ کیوں لیا، ان کے منصوبے اور وہ بالی ووڈ گلوکارہ اور سابق وزیر کا مقابلہ کیسے کریں گی۔ ای نیوز روم پر خصوصی انٹرویو دیکھیں۔

ہمارے دوسرے مواد کو چیک کریں۔

: دیگر ٹیگز چیک کریں:

مقبول ترین مضامین